چه راه های طبیعی برای کاهش بالا
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

 کاهش سطح کراتینین بالاراه طبیعی برای کاهش سطح کراتینین بالا در نارسایی کلیه چیست؟ دیالیز یکی از رایج ترین راه برای از بین بردن علائم نارسایی کلیه است، این کار را می تواند کمک به مردم بهتر و طولانی تر زندگی می کنند. اما برای برخی از مردم آنها نمی توانند تحمل درد های غیر ضروری توسط دیالیز را، به طوری که آنها به دنبال برخی از راه های دیگر به جای آن. سپس هر راه طبیعی است که می تواند کمک به کاهش سطح کراتینین بالا وجود دارد؟

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می تواند یکی از راه های طبیعی از کاهش سطح کراتینین بالا. با تعمیر آسیب کلیه و دوره نقاهت بعد عملکرد کلیوی، می تواند بیماری کلیوی معکوس، در نتیجه به کاهش سطح کراتینین بالا.

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی چیست؟

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy توسعه های جدید از درمان طب چینی است، اما استفاده از خارج. با توجه به شرایط خود بیمار، کارشناسان انواع مناسب از داروهای گیاهی چینی را انتخاب کنید و سپس آنها را پردازش کند. سپس آنهایی که پردازش خواهد شد تحت پشت پایین تر از بیماران قرار داده است. دستگاه اسمز کمک می کند تا مواد فعال به طور مستقیم به کلیه دریافت از طریق نفوذ به پوست و کانال های بازی توابع مانند ضد التهاب، ضد انعقاد، بهبود گردش خون، از بین بردن حالت سکون خون، تخریب، گسترش عروق خونی، ارائه مواد مغذی برای کلیه ها و ترویج تکثیر DNA سلول های کلیه آسیب دیده، در نتیجه بهبود عملکرد کلیه به تدریج. در این صورت، سطح کراتینین شود به طور طبیعی کاهش خواهد داد. چه تر است، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی است که معمولا در کلینیک برای کمک به بیماران مبتلا به نارسایی کلیه جلوگیری از دیالیز یا کاهش بار دیالیز.

همکاری با دیگر داروهای غربی و فن آوری بالا، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می تواند مشکل کلیه از ریشه آن را حل کند.

اگر می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد این درمان یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نارسایی کلیه، برای تماس با دکتر آنلاین ما به طور مستقیم، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد برای کمک به شما هستند.





:: برچسب‌ها: کلیه شکست درمان، راه طبیعی برای کاهش کراتینین بالا، سطح کراتینین بالا ,
:: بازدید از این مطلب : 357
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 دی 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: